Moet ik aangesloten zijn bij de Mutualité Chrétienne om van haar diensten te kunnen genieten?
Nee, de DSA's dekken de begunstigden van alle onderlinge verzekeringsmaatschappijen.
Zijn de sprekers altijd hetzelfde?
Om de continuïteit van de service te garanderen en rekening te houden met roosters, vakanties en mogelijke afwezigheid van onze teams, kunnen verschillende dienstverleners om beurten in het huis werken. We zijn echter voorzichtig om het aantal dienstverleners te beperken, zodat we een stabiele ondersteuning van hoge kwaliteit kunnen bieden.
Hoeveel kosten jullie diensten?
De tarieven variëren per service en per DSA. Neem contact op met de DSA in uw regio om de prijslijst te ontvangen.
Kun je flexibel zijn met tijdschema's en frequentie?
Dat hangt af van de betreffende afdeling.
Bijvoorbeeld: pof Hulp bij het dagelijks leven, kunnen we de frequentie en duur van onze interventies aanpassen aan onze beschikbaarheid en de behoeften van onze begunstigden.
Voor verpleegkundige zorg worden bezoeken georganiseerd op basis van medische prioriteiten en een geografische rondreis.
In alle gevallen doen we ons best om aan de verwachtingen te voldoen en de kwaliteit van de service te garanderen.
Kun je snel ingrijpen in een noodgeval?
Ja, onze teams kunnen in noodgevallen ingrijpen.
Ben je altijd beschikbaar?
Buiten kantooruren (8.30 tot 16.00 uur) en alleen in noodgevallen neemt een callcenterdienst het 's avonds, 's nachts en in het weekend over.
Zijn er nog andere vragen?
Neem contact op met de ASD in jouw regio. Onze teams staan klaar om je te voorzien van de informatie en begeleiding die je nodig hebt.