Deze pagina wordt automatisch vertaald met behulp van de DeepL-toepassing.

FAQ

Heeft u een vraag? Een twijfel? Hier vindt u een overzicht van veelgestelde vragen die andere mensen ons al hebben gesteld. Vindt u nog steeds geen antwoord op uw vraag? Neem dan gerust rechtstreeks contact met ons op.

Moet ik aangesloten zijn bij de Mutualité Chrétienne om van haar diensten te kunnen genieten?

Nee, de DSA's dekken de begunstigden van alle onderlinge verzekeringsmaatschappijen.

Om de continuïteit van de service te garanderen en rekening te houden met roosters, vakanties en mogelijke afwezigheid van onze teams, kunnen verschillende dienstverleners om beurten in het huis werken. We zijn echter voorzichtig om het aantal dienstverleners te beperken, zodat we een stabiele ondersteuning van hoge kwaliteit kunnen bieden.

De tarieven variëren per service en per DSA. Neem contact op met de DSA in uw regio om de prijslijst te ontvangen.

Dat hangt af van de betreffende afdeling. 

Bijvoorbeeld: pof Hulp bij het dagelijks leven, kunnen we de frequentie en duur van onze interventies aanpassen aan onze beschikbaarheid en de behoeften van onze begunstigden.

Voor verpleegkundige zorg worden bezoeken georganiseerd op basis van medische prioriteiten en een geografische rondreis.

In alle gevallen doen we ons best om aan de verwachtingen te voldoen en de kwaliteit van de service te garanderen.

Ja, onze teams kunnen in noodgevallen ingrijpen.

Buiten kantooruren (8.30 tot 16.00 uur) en alleen in noodgevallen neemt een callcenterdienst het 's avonds, 's nachts en in het weekend over.

Zijn er nog andere vragen?

Neem contact op met de ASD in jouw regio. Onze teams staan klaar om je te voorzien van de informatie en begeleiding die je nodig hebt.

Zoeken op de hele site

Vind snel de informatie, diensten en nieuwtjes die je interesseren op al onze pagina's.